האם זו ההשקה הבאה של DJI?

DJI חושפת פטנט חדש שעשוי לצאת לשוק כבר בשנת 2020. כידוע, החברה הסינית מתמחה בייצור רחפנים, מצלמות וגימבלים (מייצב צילום תמונה ווידיאו). בעבר פנו לשוק הפרטי בלבד ולאחר מכן התחילו לשווק מוצרים גם לקהלים נוספים כמו צלמים מקצועיים והפקות סרטים. החברה נחשבת חדשנית למדי ואפילו הוציאה לא מזמן רובוט-מכונית שניתן לתכנות.

פטנט רכב שטח לצילום, DJI
פטנט רכב שטח לצילום, DJI

כעת, נחשף הפטנט לכלי רכב חדש המיועד לשטח. רחפנים לא מתאימים לכל מקום ולכל סביבה וזו סכנה להטיס אותם באיזורים הומי אדם. הם מרעישים, ומעל הכל – מסוגלים לטוס רק לזמן קצר בגלל סוללה קטנה.

כלי הרכב החדש בנוי ומיועד לצילום. הוא נשלט באמצעות שלט רחוק ובעל מערכת גלגלים נפרדת מהמצלמה כדי להפחית תזוזות ולבלום זעזועים בצורה טובה יותר. המצלמה יושבת על משטח עם בולמי זעזועים והגובה שלו ניתן לכיוון. כך, מתקבל צילום חלק ואיכותי במיוחד. חיי הסוללה אמורים להיות ארוכים במיוחד, יתרון עצום על פני רחפנים.

הרכב עדיין בגדר פטנט כך שלא בטוח אם ומתי הוא יהיה זמין למכירה לקהל הרחב. ההערכות הן שנראה אותו בשנה הקרובה, אך בכל מקרה זה מרתק לדעת אילו חידושים עוד יכולים להיות בתחום זה. יהיה מעניין לראות איך רכב שטח שמיועד לצילום מקצועי, ישפיע על התעשייה – ואיזה שימוש יעשו בו.

השארת תגובה